سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1- Bootstrap: مطمئناً انتخاب اول طراحان front end برای ایجاد وب سایت های شکیل و واکنش گرا ( Responsive )، چارچوبی به غیر از Bootstrap نخواهد بود.

وجود ساختار منظم و یکپارچه، دسترسی و استفاده از بخش های مختلف این چارچوب را بسیار ساده و روان کرده است. دسترسی به بخش هایی مثل لایه ها ( Layouts )، مؤلفه ها ( Component )، پلاگین ها ( Plugins ) و کتابخانه و APIهای جاوااسکریپت، در این سیستم بسیار سریع صورت می پذیرد. وجود مستندات قوی به همراه مثال، از دیگر مزیت استفاده از این سیتسم می باشد.

رفتن به سایت این محصول

 

2- Material Framework: پس از معرفی مفاهیم طراحی متریال توسط روانشناس-طراحان گوگل، بسیاری از طراحان وب سایت ها، به استفاده از این مفاهیم و استاندارها ترغیب شدند و انقلاب طراحی متریال به وقوع پیوست.

استفاده از چاچوب هایی که لینک آن ها در زیر آمده است، به کارگیری و استفاده از مفاهیم و ویژگی های طراحی Material را برای شما به ارمغان می آورد. وجود مستندات قوی و ساختار گریدی ( Grid System ) بسیار مشابه ساختار گریدی چارچوب بوت استرپ، از مزایای استفاده از چارچوب های معرفی شده می باشد.

materializecss

material-ui

 

3- CaseCade: اگر به دنبال چارچوبی هستید که با استفاده از آن وب سایتی طراحی کنید که روی تمامی مرورگرها، یکسان و یک شکل اجرا و نمایش داده شود، این چارچوب پیشنهاد می شود. این چارچوب طراحی وب سایت، با آزادی عملی که به طراح می دهد، ایجاد وب مفهومی ( Semantic web ) با کارایی و سرعت بالا را تسهیل می کند.

رفتن به سایت این محصول

 

4- Foundation 3 Framework: چارچوبی مناسب برای توسعه سریع یک وب سایت به صورت واکنش گرا می باشد. توسعه دهندگان این چارچوب، با ایجاد قالب هایی از پیش آماده شده و قرار دادن آن ها در وب سایت رسمی این محصول، فرایند طراحی را بسیار سرعت بخشیده اند.

رفتن به سایت این محصول

 

5- Concise CSS: از ویژگی های اصلی این چارچوب، سبک وزنی ( Lightweight ) و جمع و جور بودن آن است که با یاری گرفتن از مفاهیم طراحی شی گرا ( Object Oriented CSS )، ایجاد وب سایت های مفهومی را سرعت می بخشد.

مزیت استفاده از این چاچوب، سادگی و شی گرا بودن آن است. شاید در نگاه اول، نسبت به چارچوب هایی که پیشتر معرفی شد، امکانات این چارچوب بسیار اندک به نظر برسد، امام با کمی خلاقیت و نوآوری، می توان وب سایت های زیبا و شکیلی را با استفاده از این چارچوب ایجاد کرد.

رفتن به سایت این محصول

 

6- Semantic UI Framework: همان گونه که از عنوان این چارچوب پیداست، تمرکز اصلی توسعه دهندگان آن، بر روی ایجاد فریم ورکی مفهومی بوده است.

از مزایای استفاده از این چارچوب، در اختیار داشتن مستندات قوی به همراه مثال و نمونه کار است. همچنین با استفاده از این محصول، شما امکان سه بعدی سازی وب سایت خود و استفاده از انیمیشن های بسیاری که در کتابخانه جاوا اسکریپت این محصول قرار دارد را، خواهید داشت


نظر()

      دانستنیهای


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ